Terug

Verzenden & retourneren

Hoe worden de bestellingen verzonden?

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 14,50 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Lampen & Meer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Retouren pakketbezorging - Hoe werkt het:

Stap 1: Stuur een mail via [email protected]

Stap 2: Stuur je retour op naar ons retourdepot (Hazepad 9 4825 AV Breda)

Stap 3: Na goedkeuring zal binnen 30 werkdagen je geld worden teruggestort

 

Retouren meubels - Hoe werkt het:

Stap 1: Stuur een mail via [email protected]

Stap 2: Breng je retour langs bij ons retourdepot (Hazepad 9 4825 AV Breda)*

Hiervoor dien je telefonisch een afspraak in te plannen.

Stap 3: Binnen 30 werkdagen word je geld teruggestort

LET OP!  Wanneer de meubels gemonteerd zijn kunnen deze niet retour. Eventuele schademelding dien je binnen vijf werkdagen per mail aan te geven.

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Levertijd & verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen: € 14,60

* Bestelling Afhalen?


UPDATE 14-12-2020
Door de aangescherpte maatregelen is het afhalen in ons magazijn niet meer mogelijk.

Afhaaladres: Hazepad 9 4825 AV Breda

Let op: U dient hiervoor een afspraak te maken door een mail te sturen naar [email protected] of via onze sociale media.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL/DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wat te doen bij beschadigingen bij transport?

Meer info hier

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »