Terug

Verzenden & retourneren

Hoe worden de bestellingen verzonden?


De pakketten verzenden we via PostNL / Bpost DHL. In Nederland worden de pakketten door PostNL afgeleverd.  Uitzonderlijk dienen we een bestelling op een andere manier te leveren als deze een te groot volume heeft. We leveren dit dan via UPS/DHL, via PostNL of we leveren dit zelf. In deze uitzonderlijke gevallen nemen we nog contact op met u.
 
Wat is het levertermijn?
Het correcte levertermijn staat steeds op elke productpagina onder de titel van dat product. Indien u een bestelling plaatst krijgt u nadien ook nog een mail waar het levertermijn van elk product bij vermeld staat.
 
Wat is het verzendtermijn?
De pakketten die via Bpost verzonden worden zullen aangeboden worden door een medewerker van Bpost. In België duurt de verzending 1 tot maximum 2 werkdagen. In Nederland duurt het meestal 1 tot 3 werkdagen voordat een medewerker van DHL/PostNL het pakket zal aanbieden.
 
Wat als ik niet thuis ben voor de levering?
België:
Indien u op dat moment niet thuis bent zal de postbode een briefje achterlaten waarna u het pakket in uw lokaal postkantoor kan gaan oppikken binnen de 2 weken. Ook kan u met dat briefje een tweede aanbieding aan huis aanvragen indien u dat verkiest. Zo hoeft u niet speciaal thuis te blijven voor uw bestelling.
Nederland:
DHL/PostNL zal de bestelling op uw verzendadres aanbieden na 1 tot 3 werkdagen. Indien op dat moment niemand aanwezig is zal DHL/PostNL nog tot maximaal 2 keer proberen uw bestelling aan te bieden aan huis. Als dat niet lukt zullen ze een bericht achter laten waarna u het pakket kan oppikken in een afhaalpunt van DHL/PostNL.
 
Wanneer kan ik de levering ontvangen?
De pakketten worden geleverd van maandag tot en met vrijdag.
 
Ik woon niet in een land waar jullie standaard leveren. Kan ik echter toch bestellen?
Dit kan, maar dan via e-mail [email protected] Momenteel is het op onze webshop niet mogelijk om te bestellen vanuit andere landen dan België en Nederland.
 
Hoeveel bedraagt de verzendkost?
Voor leveringen in België en Nederland zijn de verzendkosten €7,25 tot 10 Kg. Boven de 10 Kg zijn de verzendkosten €14,90 Bestaat uw bestelling uit 2 colli’s dan zijn de verzendkosten €14,90

 
Kan ik mijn lever adres wijzigen?
Het lever adres kan tot de dag voor verzending aangepast worden door contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zorgen er dan voor dat dit aangepast wordt.
 
Wat is het levertermijn als ik artikelen bestel met een verschillend levertermijn?
Normaal wachten wij tot de producten volledig zijn binnen gekomen zodat we uw bestelling in één keer kunnen verzenden. Indien dit voor u een probleem is kan u hierover contact opnemen met onze klantenservice.
 
Kapotte levering ontvangen of niet tevreden over u bestelling?
Wij doen steeds ons uiterste best om de producten zorgvuldig te verpakken en deze zonder schade bij u af te leveren. Indien er toch schade zou zijn kan u ons contacten. Wij zorgen dan in overleg voor een gepaste oplossing, bijvoorbeeld een nieuw product of een nieuw glas.
Wil je iets retourneren? Dat is geen probleem! U moet dat eerst melden via [email protected] U krijgt dan een retourlabel toegestuurd! Let op! buiten dit proces worden de retouren niet in behandeling genomen! De zichttermijn is 14 dagen en gaat in op de eerstvolgende dag nadat het pakket bij jou is afgeleverd. Binnen deze termijn kun je je herroepen. Na herroeping heb je nog eens 14 dagen de tijd om de artikelen terug te sturen.(retourkosten (€14.50) zijn altijd voor de klant.)
 
Het artikel dient in originele staat en verpakking – indien redelijkerwijs mogelijk – te worden teruggestuurd (zelf afgeven kan natuurlijk ook bij onze afhaallocatie: Regenbeemd 23 4825AS Breda). De verzendkosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. We adviseren je om het verzendbewijs te bewaren. Retouren die schade oplopen door een ondeugdelijke verpakking, kunnen wij in behandeling nemen, maar de kosten zijn voor u als klant.
 
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
 
Zodra we de retour ontvangen en gecontroleerd hebben, wordt deze verder afgewikkeld. Je krijgt van ons een bevestigingsmail als we de retourzending hebben ontvangen. Het aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten) zal zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping worden terugbetaald. De verwerkingstijd is afhankelijk van het door jou gekozen betaalmiddel waarmee je bij je bestelling hebt betaald.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Pre-orders en meubels vallen altijd buiten de gratis verzendkosten!



 


Wat te doen bij beschadigingen bij transport?

Meer info hier

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

    Hide compare box
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »